Marias & Marshmallows dagbok

Bloggar jag läser

Publicerad 2012-04-18 12:23:00 i Tips och råd,

Tänkte ge er några läsvärda bloggtips, sånna bloggar som jag läser dagligen och som jag gärna vill rekommendera. Kanske hittar ni en ny favoritblogg?

Denna bloggen är riktigt välskriven och intressant. Man kan lära sig många nya saker samtidigt som man får en riktigt härlig lästid! Tycker verkligen mycket om att kika in på denna blogg och gör det gärna flera gånger om dagen. Måste även tillägga att tjejerna som driver bloggen står på samma stall som Malle gjorde innan han kom till mig, ganska häftigt hur världens är så liten.
'
Även detta är en riktigt välskriven blogg med genomtänka inlägg. Man får en bra stämning på bloggen och bloggerskan är riktigt trevlig i inläggen, svaren på kommenterarerna o.s.v! Tycker absolut ni ska kika in på denna bloggen, hon rider även två ursöta ponnyer.
'
Denna bloggen är riktigt bra men även lite annorlunda skrivet. Det är mer en fotoblogg vilket betyder mycket fina bilder och lite mindre text. Även på denna bloggen tycker jag man lär sig saker titt som tätt då det kommer välskrivna åsiktsinlägg att ta del av. En fin blogg och en riktigt snygg islänning!
'
Dessa bloggar är nog mina favoriter just nu måste jag säga, såklart kikar jag in på många, många fler varje dag - dessa är bara ett urval.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela