Marias & Marshmallows dagbok

Dagens hiss

Publicerad 2012-04-11 21:13:16 i Tankar och åsikter,

Idag måste jag ge en stor cred till youtube! Jag hade stora problem med att ladda upp videobloggen förut på Videofy och tänkte att jag kunde testa youtube istället och till min stora glädje gick det hur lätt som helst att ladda upp filmen.
'
Som ett plus i kanten tycker jag även att servicen på youtube är så mycket bättre, ljudet vart mycket skarpare och bättre och dessutom, till min stora förvåning frågade dom även ifall dom skulle fixa till filmen då den var lite skakig! Hur bra som helst, i fortsättningen kommer jag absolut använda mig av youtube, dessutom slipper man ju reklamen. Världens största hiss till youtube!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela