Marias & Marshmallows dagbok

Fredag den 13:onde

Publicerad 2012-04-13 10:41:00 i Vardag,

Idag är det dagen med stort D, fredag den 13:onde! Dock har jag aldrig haft någon otur på dessa dagar så jag håller mig ganska lugn. ;)

Planerna för dagen är att om ungefär en timme åka ut till Malle med bussen. Idag ska vi ut i skogen och latja lite, känner att han har lite överskottsenergi som behöver komma ut, haha. Jag hade också tänkt hinna med lite smörjning som jag aldrig gjorde igår, oups..
Kameran hänger såklart med ifall det skulle bli tillfälle för lite fotografering! Jag har gjort lite tidsinställda inför dagen så bloggen kommer inte stå helt tom iallafall, vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela