Marias & Marshmallows dagbok

Somnar sittandes..

Publicerad 2012-04-20 22:34:30 i Tävling,

Ikväll är jag otroligt trött! Jag har varit igång hela dagen och inte haft en ledig stund, förän nu.. Imorgon är det tävling vilket betyder en hel del förberedelser både i stallet och här hemma, nu är allt i alla fall klart och imorgon är det bara att packa in allt, knoppa Malle och sen åka iväg, dock blir det en tidig morgon då jag vill vara där i tid. Nu är det alltså helt klart dags att hoppa i säng, håller på att somna här dessutom, haha!
Jag har även varit med Nicole på tävling idag, vi såg många fina ekipage och såklart var Maya och Nicole finast av alla, dom kom precis utanför placering men var nöjda ändå verkade det som. Imorgon är det min och Malles tur så vi såg och lärde.
Önska oss ett lycka till imorgon så hörs vi när jag kommer hem från tävlingen med resultat och mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela