Marias & Marshmallows dagbok

Tävlingsfix

Publicerad 2012-04-30 22:24:30 i Tävling,

Idag känner jag mig hurtig! Jag har nästan inte suttit vid datorn alls och varit extremt aktiv, duktigt.

Jag började dagen med att åka iväg till Gustavsberg, handlade lite lådor till skåpet att lägga benskydd, lindor och lite smågrejor i, mycket behövligt då det är ett enda stort kaos i skåpet så att säga.. Vi åkte även till Hööks där jag fick med mig ett fleecetäcke med hals vilket jag känt väldigt länge att jag velat ha, och även ett par marina lindor som går att matcha med nästan alla schabrak.

Efter lunch åkte cyklade jag till stallet, en sträcka på 8 km. Hjälpte till lite vid insläppet och duschade sen Malle, tror han tyckte att det var ganska skönt då han var otroligt smutsig innan och stod så snällt still när jag spolade bort leran, haha! När duschningen var klar fick Malle stå och beta en stund ute bredvid paddocken och sen smörjde jag lite utrustning i solen medan Malle fick äta klart sin lunch. Jag red även lektion innan jag cyklade hem igen (mer utförligt inlägg kommer). Som sagt cyklade jag hem sen igen också!

Vad har ni haft för er idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela