Marias & Marshmallows dagbok

10 December 2012

Publicerad 2012-12-10 20:10:44 i Ridpass och markträning,

Ska strax plugga gärnet inför spanska prov på onsdag. Ska bara slänga in ett inlägg om Malles motion idag! 
 
Idag tog jag sista sprutan av livmodershalscancervaccinet (typ längsta ordet ever..?) och fick riktigt ont i armen faktiskt.. Jag tänkte därför ta det lugnt i ridhuset idag men jag kan inte riktigt tänka så på Malle. Han blir lat och lyssnar inte när jag inte är med på riktigt. Därför var Malle riktigt dåligt framme för skänkeln och jag hade fokus på annat. Inget bra pass idag men vi taggar om till imorgon! 
 
Man saknar sommaren lite faktiskt när man ser denna bilden.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela