Marias & Marshmallows dagbok

10/2 - Myspys med bästa!

Publicerad 2012-02-10 20:35:20 i Malle och Maria ♥,

Ååh, vad underbart mysig Malle var idag, och jätteglad också!

Tog först en liten promenad med honom, han var pigg och glad men har nog börjat få lite överskottsenergi.. Hoppade runt lite då och då, haha! Han var också jättesöt då han såg ut som en spårhund när han gick, han gick och luktade på marken och stannade och luktade i diket och på marken några gånger, jättesöt! :D
Under promenaden fick jag packa in honom i dubbla fodrade täcken så att han inte skulle frysa, bebisen! ♥

När vi kom tillbaka borstade och myste jag massor med honom, han var så himla mysig! Vi stod och pussades och myste jättemycket, han la huvudet i mina armar och han lät mig luta mig lite lätt mot hans huvud och stod så om ni förstår hur jag menar, pussade honom på öronen utan att han reagerade, mysponnyn bara stod och myste, awww!



Nu ska jag ta ett bad och göra mig lite fräsch, hörs om en stund!

Kommentarer

Postat av: Jennie Börs - Newforestponnyer

Publicerad 2012-02-10 22:16:52

sv: Tack så mycket! Får som om det kanske dyker upp några fler. :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-02-10 22:22:22

Hur hög är din dponny? :)

Postat av: vilma

Publicerad 2012-02-10 22:28:33

Jätte snygg häst ! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela