Marias & Marshmallows dagbok

1/2 - Hoppträning

Publicerad 2012-02-01 21:25:57 i

Idag var det ju, som ni vet, hoppträning. Själva övningen var rolig, det var lite olika hinderserier med olika galoppsprång i mellan, övningen gick väl helt okej. Det gick bra med sprången, varken mer eller mindre någon gång även fast han kom ganska kort på dom flesta, men det är så att Malle prövar mig fortfarande, han är en liten lat gosse och vill inte göra mer än vad han behöver även ifall han tycker att det är jätteroligt, vilket han tycker hoppning är. Han stannade ett par gånger men inte mer än så, var lite tveksam på vissa hinder men vissa jättebra!

Träningen var alltså en blandad kompott, jag fick mycket fina och bra lovord från Carina efter lektionen som fick mig mera peppad, detta ska jag klara! :) Jag gav inte upp idag iallafall, jag fortsatte att kämpa, jag är ändå nöjd!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-02-02 13:39:57

Va kul att de går framåt med ponnybusen :D Ska vi fota lördag eller söndag? Nu har jag Adde båda dagarna hah :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela