Marias & Marshmallows dagbok

2/2 - "Dressyr" i ridhuset

Publicerad 2012-02-02 20:47:32 i

Idag blev det inte något hårt dressyrpass i ridhuset, dels var det ju lektioner idag där som jag hade glömt.. Sen frös jag som en idiot så det vart bara ett big no!

Jag red istället ganska lugn dressyr i ridhuset, ganska basic grejer och mest jogging idag! Malle var iallafall fin, rund och avslappnad mesta delen av tiden och fokuserade riktigt bra på mig! :)
Galopperade lite och där var han underbar, han börjar bära upp sig där också riktigt, riktigt bra så allt flyter på riktigt bra just nu! Försökte dock länga honom lite i slutet utan att han slutade jobba men det gick inte riktigt lika bra, då vart han bara lång mest, jobbade lite ibland.

I helhet är jag riktigt nöjd med Mallen idag, han var duktig och jobbade riktigt bra nästan hela tiden, haha! Han var duktig polle idag och han är så fin! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela