Marias & Marshmallows dagbok

5 sanningar

Publicerad 2012-02-03 21:25:43 i Malle och Maria ♥,

1. Jag älskar snö, tycker att det är det bästa som finns på jorden, typ! Haha..
Nej, men jag totaly älskar snö och att rida i snö, leka i snö och fota snö, bäst! :D

2. Det var jätte längesen jag ramlade av, kommer inte ens ihåg sist, det måste varit något år sen, hehe.
Malle är ju världens snällaste så jag åker inte av så ofta helt enkelt, dock åkte jag av för det mesta förut i hans galna bockningar men nu har jag även lärt mig att sitta fast i dom med!

3. Malle älskar människo-godisar! Han fick smaka en gång när jag fick ett påskägg och han är jätteglad och har alltid spetsade öron när han fick det, han har dock inte fått några sen dess men kan tänka mig att han fortfarande är lika förtjust i dom, haha!

4. Malle är tävlad upp till MSVB med sina förra ryttare och på träning har han hoppat 130 bana med Elvira, sin förra ryttare. Min hoppetoss ♥

5. Jag är helt galen i att titta runt på internet efter massa grejer att köpa till Malle, det är något utav mina intressen faktiskt, haha! Men när jag väl kommer till hästaffärer blir jag inte lika shoppingsugen längre, speciellt inte när det är mina egna pengar, vet inte varför då jag älskar att shoppa, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela