Marias & Marshmallows dagbok

5/2 - Barbackaridning

Publicerad 2012-02-05 20:41:31 i




Bilder fotade idag av Sofia!

Idag hade jag verkligen svårt att bestämma mig vad jag skulle göra, hade tänkt att longera och hade förberett för det men när jag precis var klar att gå ut i ridhuset så kunde jag inte hitta min longerlina, den var verkligen ingenstans.. Så därför vart det enklast att bara ta av longergjorden och rida barbacka istället, så så fick det bli! :)

Red inte så värst länge idag och ganska basic, men Malle var jättefin! Försökte bara hitta en rund form och få den stadig vilket fungerade rätt bra, Malle var mysig och lullade mest på där snällt. ♥

I galoppen hade han först en ganska hög och fri form men efter ett tag vart han jättefin och jobbade på bra med ryggen där, jättenöjd!

Passet i helhet var ett jättebra "lulla runt barbacka i ridhuset"-pass och jag är väldigt nöjd över lillskrutt. Bästa!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-02-05 23:25:25

Hihih, fina bilder.... (y) men ni var superfina, verkligen utvecklats sen jag såg er sist ju :D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela