Marias & Marshmallows dagbok

Åååh, roligt! (Svar på kommentar!)

Publicerad 2012-02-02 10:29:17 i

Fick in en kommentar från en tjej som heter Michaela som vet vem Malle är, ungefär iallafall! Det hon säger stämmer precis in på honom! :D



Svar: Hej på dig! :) Joo, han är uppfödd i Skara och är riden av en kille, dock var detta innan jag köpte honom. Jag köpte honom från ett stall i Jönköping från en tjej som red honom, hon köpte honom dock innan av en kille som red honom som unghäst. Men då måste jag bara fråga, vilka klasser tävlade han då? Hade varit roligt att veta då jag inte riktigt vet hur mycket han är tävlad, men en del antar jag eftersom att du verkar känna igen honom bra!

Jätteroligt tycker jag iallafall, det är så roligt! Jag har även fått kontakt med hans uppfödare för ett tag sedan och hon har skickat bilder på hans mamma och pappa, kan visa er. :)


Malles pappa -98 året då Malle föddes, awii! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela