Marias & Marshmallows dagbok

Broddar

Publicerad 2012-02-24 21:29:00 i Utrustning och shopping,



Idag när jag var ute och red tappade Malle en av sina broddar, på en baksko i tån. Jag måste ha varit dålig på att kolla det när jag kratsade hovarna innan passet för jag märkte att den var borta efter - när jag kollade hovarna.

Imorgon blir det alltså att åka till Hööks eller granngården och köpa på sig lite extra broddar.. Åå, jag som är så dålig på att skruva dit dom, det känns så läskigt att skruva för löst eller hårt. Men jag kan ju alltid ta hjälp av någon i stallet! Tur att det bara var en brodd iallafall och att den satt just i tån, det känns inte lika halt då som om det skulle varit i andra änden..



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela