Marias & Marshmallows dagbok

Dag 12

Publicerad 2012-02-01 07:06:00 i

Något du saknar.

Hm, en klurig fråga då man inte vet riktigt hur mycket man vill gå ut med över internet, såhär på en blogg om ni förstår?
Men något som jag vet att jag kan, och vill säga är hur mycket jag saknar mina vänner på förra stallet, södra! Vi brukade alltid fika, mocka, göra höet, putsa, rida och jaa.. ALLT tillsammans! Jag kan ju inte klandra någon för detta, jag ville flytta och ångrar inte en sekund att jag gör det, trivs bättre än bäst på norra! Men också så har jag varit lite dålig på att vara på södra med mina vänner, kommer liksom inte riktigt tid över.. Jag är ju alltid på norra och pysslar med Malle, eller så är jag hemma.

Nu hade jag i alla fall tänkt ta tag i saken och träffa mina älskade, saknade vänner på södra igen! Mer än vad jag gjort hittils! :)




Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2012-02-01 15:23:20

DÄR ÄR JU JAAAAAAAAAG :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela