Marias & Marshmallows dagbok

Dag 14

Publicerad 2012-02-10 11:00:00 i

Varför ridning får dig att må bra.

Hm, finns många anledningar.. Egentligen tror jag inte att det mest är ridningen som får mig att må bra, utan själva sakerna i stallet så som mysa med Malle, borsta honom, fixa alla grejerna och stallsysslorna. Det tycker jag faktiskt, om jag ska vara ärlig, är allra mysigt, roligast och som får mig att må bäst!

Inom ridningen är det nog bara att sitta på Malles rygg som gör saken bra. När det går bra är det ju såklart underbart, t.ex om det går bra och man rider ett riktigt underbart dressyrpass eller hoppar en grym bana. Men att rida ut på en mysig uteritt slår nog allt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela