Marias & Marshmallows dagbok

Godnatt

Publicerad 2012-02-01 22:00:47 i

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig! Och det är jag väl förkänt av kan jag tala om, har suttit med en kämpig läxa under tiden jag varit hemma och först nu sitter den - om ens det.. Det visar väl sig imorgon när hjärnan kommit ur komaläge, haha! Juste.. ENDAST halva läxan är gjord så resten blir att plugga in imorgon då det är till på fredag!
Just nu var det iallafall omöjligt att försöka plugga, men det gick ju också tillslut! ;)

Jag uppdaterar mera under dagen imorgon och på kvällen, för nu är det bums i säng! :D



Bjuder på en typisk Malle bild när han fjäskar för att få godis, har en aning om att han slänger lite med huvudet för att göra en puss av något slag, haha söten! ♥

Sov gott och ha en underbar natt med god sömn! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela