Marias & Marshmallows dagbok

Hemmagjort hästgodis

Publicerad 2012-02-21 13:24:00 i Malle och Maria ♥,



Tänkte skriva en liten snabb utvärdering om vad Malle tyckte om det godiset jag gjorde förra veckan hemma, på egna - bra råvaror! I ett senare inlägg skriver jag också upp receptet om det är någon som vill göra likadant godis.. Jag kan starkt rekommendera det!

Malles utvärdering: Jag fick en uppfattning om att Malle först inte tyckte speciellt mycket om konsistensen på godisen men jag tror ändå han tyckte om smaken för han stoppade glatt i sig dom även om han tuggade lite med öppen mun så att säga, haha. Nu verkar han dock tycka att godiset smakar mycket bättre och tuggar lite mer normalt!

Min utvärdering: Godiset var väldigt lätt att göra, det tog ingen tid, plats eller mycket disk så det var en bra grej att göra på så sätt! Det var också enkla varor i så det var liksom sånt man kunde köpa i närmsta affär. Om jag ska vara ärlig smakade jag också på en godis och den var riktigt god, haha!


Kommentarer

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Publicerad 2012-02-21 15:16:36

tusen tack :D

Postat av: Melissa - Det allra mest personliga

Publicerad 2012-02-21 15:23:42

Svar:

vad härligt, har du nått inplanerat för lovet?

Postat av: Ellinore

Publicerad 2012-02-21 15:46:15

Sv: ja! :d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela