Marias & Marshmallows dagbok

Hemmagjort hästgodis

Publicerad 2012-02-16 11:38:18 i Vardag,

Hej på er!

Är hemma idag med då jag ser ut som jag vet inte vad i ansiktet.. Imorgon kommer jag däremot gå till skolan, vi har So-prov så jag måste helt enkelt vara där! Idag har jag varit lite onyttig och ätit sockerkaka som jag bakade igår, hehe. Jag har också tittat på några avsnitt av Vänner, grymt!

Alldeles strax ska jag faktiskt försöka mig på att göra hemmagjord hästgodis som jag tänkte ta med mig till stallet senare idag. Såg ett recept på Ponnysanning som jag tänkte prova. Tar lite bilder medans som jag tänkte att ni kunde få se senare! Önska mig lycka till! :D



Kommentarer

Postat av: FIA

Publicerad 2012-02-17 08:14:39

Jag bakade eget hästgodis i höstas, mina älskade det!! Jag gjorde dock ett annat recept som inte inehöll äpplen eller morötter, eftersom bitarna då håller längre. Funderar på att göra en sats till, som min nya häst får smaka på...

Lycka till! ;-)



// FIA

www.fiaalbertsson.tk

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela