Marias & Marshmallows dagbok

Höleverans

Publicerad 2012-02-18 15:58:32 i

Hej på er!

Har nyligen kommit hem från stallet. Varit där sen lite innan 11, som ni säkert vet vid det här laget! Höleveransen gick bra, det fanns ingen risk att frysa när vi var klara med den, det var mycket hö som skulle upp på loftet, minst sagt!

När vi var klara med höet tittade jag en liten stund på hoppträningen, innan jag gick och mockade åt Malle. Gjorde också hans kvällsmat så jag var klar på den fronten..

Red sen en stund i ridhuset (berättar lite mer om just ridpasset i ett annat inlägg.), hälften gick jättedåligt och andra halvan av ridpasset gick jättebra, haha konstiga ponny! ;)

Nu ska jag se nått avsnitt av Vänner och sen blogga lite mer, vi hörs!



Dock har jag kommit till slutet av säsong två nu. Haha, inte alls beroendeframkallande eller så..?

Kommentarer

Postat av: Hanna Håkansson [ Foto ]

Publicerad 2012-02-21 10:32:39

kan vara en av dem bästa serierna :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela