Marias & Marshmallows dagbok

Klädtips

Publicerad 2012-02-02 19:06:00 i Tips och råd,

Tänkte rekommendera en riktigt smart idé, enligt mig!

Är du trött på smutsiga vardagskläder för att dom hängt med för mycket i stallet? Jag brukar alltid tänka att det inte gör så mycket när jag bara ska till stallet en kort stund och då behöver jag inte byta om.. Men såklart blir kläderna smutsiga även på den lilla stunden (speciellt när Malle gnuggar huvudet mot mig, haha!)

Hur som helst kan man ju slippa detta genom att köpa en riktigt smart overall från Hööks, det är bara som ett överdragsskydd som man bara kan dra på väldigt snabbt! Detta är säkert också en jättesmart lösning om man har eget stall eller stalltjänst och endast kanske ska fodra och släppa ut hästar, bara att dra på över vardagskläderna för effektivast tid! :) Kanske också vid tävling, om du vill slippa bära tusen lager av klumpiga kläder! Jättesmart tycker jag!



- Bildkälla och köpställe -



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela