Marias & Marshmallows dagbok

Longering

Publicerad 2012-02-14 21:11:00 i

Idag longerade jag Malle en stund i ridhuset. Jag började med att jogga fram honom fri och utan inspänningar i både trav och galopp och sen satte jag på inspänningstyglarna en stund också. I början var han lite spänd med inspänningstyglarna.. Han jobbade liksom men han såg inte riktigt till freds ut med det men i slutet var han jätte, jättefin! Då hittade han sin egna form jättebra och jobbade rund och sökte sig mer nedåt, då såg han mycket mer nöjd ut! Var ute sammanlagt 30 minuter ungefär med fram och avskrittning så det vart inget långt pass.
När vi skrittade av såg han jättenöjd ut och var väldigt glad, härligt! Ett riktigt bra pass. :)



Min fina! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela