Marias & Marshmallows dagbok

Malle - 18 Februari 2012

Publicerad 2012-02-19 08:28:10 i

Ridpasset igår gick som sagt både bra och dåligt.. Lite mer än halva ridpasset gick väldigt dåligt, antar att det berodde mycket på mig men som pricken över i:et misstänker jag att Malles dressyrsadel inte ligger helt hundra, så efter ett tag (ungefär 35 min.) så tog jag av den och la den i ridhushörnet istället, då gick det så mycket bättre! Fick först vara lite bestämd men sen lossnade han jättefint och var fin och stadig i formen samtidigt som jag kunde öka och minska tempot och allt var det är, haha. Jättefin var han då!

Vi ska försöka låna en annan dressyrsadel i stallet för att se om det blir någon skillnad, och också se om sadelgjorden kanske kan vara för kort. Får iallafall hoppas att det löser sig för jag kan ju inte t.ex. tävla barbacka. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela