Marias & Marshmallows dagbok

Maya - 28 Februari 2012

Publicerad 2012-02-28 21:00:00 i Andra hästar,

Idag hade jag även hand om Maya, Nicoles finfina häst! Skrittade ut även på henne tillsammans med Julia. Hon prövade mig dock litegrann och stannade och ville inte gå, därför blev inte skrittturen så lång som tänkt men väldigt mysig den tiden som vi skrittade utan stopp! Maya var väldigt mysig och jag skulle inte tacka nej till att rida henne flera gånger, när vi kom hem myste vi i gången också - väldigt gosig! :)

Kommentarer

Postat av: Jennie Börs - Newforestponnyer

Publicerad 2012-02-29 22:00:46

sv: Tack! Nej, tyvärr gör jag inte det på grund av tidsbrist. :)

Postat av: Sandra - Teamgustafsson

Publicerad 2012-02-29 22:18:50

Hejsan, fin blogg!

Vill du ha en gratis design? Mejla mig då.

[email protected] med alla önskemål; färger o bilder. Hör av dig om du är intresserad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela