Marias & Marshmallows dagbok

Minishopping

Publicerad 2012-02-04 21:52:52 i Utrustning och shopping,



- Shoppingen idag. -

Idag var jag och mamma iväg en sväng in mot Sickla och Mölnvik. Köpte några faktiskt viktiga saker denna gången!

Stallvinterstövlar, köpte vi på Granngården för 499 kr. Ett riktigt, riktigt bra köp då dom var ordentligt bra och man frös verkligen inte även fast det var upp till -19° idag, ett riktigt bra köp helt enkelt! Dom har även reflexer vilket är ett plus i kanten.

Fleecehandskar, köpte vi på The horse för 69 kr. Har tänkt mycket på senaste tiden att jag alltid fryser om händerna, fick speciellt det klart för mig när jag red här om dagen och hade så ont att jag trodde mina fingrar typ hade gått av.. Även när jag hjälper till att ta in hästarna då och då fryser jag ihjäl om händerna då mina tjocka och varma trefingersvantar är lite för klumpiga för just det.. Detta var ett par riktigt mysiga fleecevantar som endast kostade knappt 70 kronor, jättebra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela