Marias & Marshmallows dagbok

Monday morning

Publicerad 2012-02-20 07:30:16 i

Godmorgon på er!

Då var det Måndag igen då.. Men man får se det positivt, det är bara en vecka kvar till sportlovet vilket är hur skönt som helst!

Idag är det en vanlig Måndag, ska först gå i skolan. Efter skolan åker jag ut till stallet och rider lektion, idag ska vi eventuellt få låna en annan dressyrsadel för att se om det blir någon skillnad på Malles betéende med sadeln.

Ska försöka göra några inlägg under dagen och så hörs vi ju ikväll som vanligt, en helt vanlig måndag alltså! ;) Ha det bäst!

Kommentarer

Postat av: Monia - Med bulle i ugnen

Publicerad 2012-02-20 09:23:48

Jag har precis startat en ny tävling i samarbete med Smartasaker.se :) Om Inte den tävlingen passar dig så har jag flera andra också! Kika gärna in här:



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/category/tavlingar.html



Kram

Postat av: Julia (hobbyfotograf) ♥

Publicerad 2012-02-20 11:25:08

Hej!

Du har verkligen en jättevacker blogg! ♥

Jag och mina vänner skapade en blogg igår som heter http://treschiicas.blogg.se

Vi fick 101 besökare igår och är superduper glada! :D Vill du hjälpa oss att slå vårat besökar rekod? Om du vill ta då en titt på våran blogg :P Dirr länken dit ---> http://treschiicas.blogg.se/

Tack i förhand!

Hoppas du får en super awesome dag! ♥♥

Kramar Julia♥

Postat av: Melissa - Det allra mest personliga

Publicerad 2012-02-20 13:37:43

Hoppas du haft en bra dag hittills :)

Har ni också ledighet denna vecka? Verkar som väldigt många har det nu...

Postat av: Wilma & Klara

Publicerad 2012-02-20 16:27:45

Fin blogg, kommentera gärna på våran vilka ridstövlar du tycker bäst om :)

Postat av: maja

Publicerad 2012-02-20 17:09:11

Undrar en liten sak, hur fick du Malle? Kram :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela