Marias & Marshmallows dagbok

Musik ✌

Publicerad 2012-02-03 23:10:02 i

För jag vet att ni älskar mina små specialtecken i rubrikerna!

Tänkte dela med mig av några låtar jag lyssnar på just nu.
Som ni säkert märker har jag noll sammanhängande musiksmak, jag lyssnar ett litet tag (och väldigt mycket under den perioden!) på några låtar, sedan tröttnar jag på dom, hittar nya och gör om samma procedur igen, haha! Ni förstår.. Dom flesta här har dock hängt med ett tag, undantag på den första, hittade den för några dagar sedan bara.

Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego


Moa Lignell - When I held Ya (Favorit!)


Breathe Carolina - Blackout


One Direction - Stole my heart ♥


Skrillex - Scary Monsters and Nice Sprites


James Morrison - I won't let you go


Sean Paul - She Doesn't Mind


Sen finns det såklart många, många fler låtar som jag tycker mycket om! Jag orkar såklart inte lägga ut precis alla här, jag älskar mycket musik så det blir på tok för mycket, haha! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela