Marias & Marshmallows dagbok

Next shopping

Publicerad 2012-02-26 20:43:21 i Utrustning och shopping,



Idag gick mina älskade favoritridbyxor sönder.. Från Hööks kommer dom och är dom som är bruna på bilden, mina var dock svarta.

Jag känner att det börjar bli dags för lite sparning av pengar och sedan göra några behövliga inköp! Tränset och hackamoret har jag tänkt på länge, jag ska köpa ett ponnyträns till Malle att ha till hackamoret - det jag har nu är i cob och alldeles för stort eftersom att hackamoret tar så mycket mer plats. Ett hackamore med läderrem under är också något jag ska köpa, jag har med kedja under men det känns lite skarpt för Malles smak, tror att läder blir lite mindre skarpt.

Sen skulle jag vilja och behöva köpa in ett par nya likadana ridbyxor som jag hade förut och som gick sönder idag, fast i brunt denna gången. Dom röda ridbyxorna är ett par jag hemskt gärna skulle vilja ha, röda ridbyxor är görsnygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela