Marias & Marshmallows dagbok

Släktingar

Publicerad 2012-02-22 07:25:00 i Malle och Maria ♥,

Tycker ni också att det är väldigt roligt att släktforska kring sina hästar? För ett tag sedan kontaktade jag Malles uppfödare och både smsade och mejlade lite med henne. Jag fick reda på en del om Malle, bland annat lite bilder och info om just Malles släkt så som mamma, pappa, syskon och även avkommor!

Malles pappa heter Milkshake och hans mamma Biatka. Sedan hade han också några bröder som jag inte riktigt minns var dom stog och så men han hade iallafall två bröder och en syster om jag inte minns helt fel.

Jag visste sedan innan att han också har 4 avkommor, fick iallafall veta att en av hans fina avkommor står kvar hos uppfödaren och heter Bounty, ursöt! Jag fick som sagt också lite bilder på familjen.


Bounty, son.


Biatka, mor.


Milkshake, far.

Tycker ni dom liknar Malle, jag måste nog tycka att Malles son är riktigt lik Malle! Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela