Marias & Marshmallows dagbok

Sova

Publicerad 2012-02-02 21:59:40 i

Blir en hel del sånna här inlägg just för tillfället.. Kommer inte på jättemycket att skriva om, tipsa mig gärna! Så slipper ni tråkiga "uppdaterings-inlägg", haha! :)

Har pluggat som en tok hela kvällen, spanskan fick jag ett litet damp/ångest anfall på men tog en kort kvällspromenad eller powerwalk med Astrid och avreagerade mig medans, svor lite fina ord och sådant, hehe.. Hur som helst funkar det nu iallafall och nu ska jag bara läsa igenom texten och också läsa so:n, sen är jag klar!

Ska ta och lägga mig i sängen och läsa igenom det sista, sen sova! Imorgon är det äntligen Fredag, gud så härligt! :D



Sov gott så hörs vi imorgon, kram! ♥

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-02-03 07:56:14

fin bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela