Marias & Marshmallows dagbok

Stallet nästa

Publicerad 2012-02-27 13:16:37 i Malle och Maria ♥,

Nu ska jag strax gå till bussen och åka till stallet. Dock blir jag tvungen att gå lite längre sträcka idag då bussarna ut till stallet går så sällan, jag får gå av vid en annat hållplats som går förbi infarten och gå ungefär 40 minuter istället, men det är så fint väder att det bara gör gott! Jag hade tänkt att hjälpa till med insläppet av hästarna och om jag hinner fota Malle lite i hagen, ifall jag inte hinner det innan han ska gå in kanske jag tar ut honom i solen och fotar litegrann bara..

Jag ska också rida dressyrlektion ikväll, är jättetaggad eftersom att det gick så bra sist jag red! :) Vi hörs när jag kommer hem, tipsa mig gärna om vad jag kan skriva om då.



Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-27 14:05:58

Kan du inte göra videoinlägg? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela