Marias & Marshmallows dagbok

Suck..

Publicerad 2012-02-10 14:22:06 i Malle och Maria ♥,

Ååh, nu blev jag genast nedstämd och på sämre humör när jag nyligen fick reda på att Malle inte fått några nya skor idag som han skulle fått.. Odd's bil hade nämligen gått sönder så han hade inte kunnat komma ut och sko någon av hästarna. Nu får vi vänta tills på Måndag innan han får skor, vi får väl se hur mycket jag kan rida, om det blir något över huvud taget eller om det blir promenader på det bättre underlaget på vägen, trist men säkrast så för min bebisponny! ♥

Har för övrigt slutat skolan nu vilket är väldigt, väldigt skönt! Fredagar är ju alltid lika skönt, det känner nog alla till. ;)
Ikväll hade jag tänkt komma hem i lagom tid, men ändå göra allt lite extra noga i stallet och sen blir det lite Fredagsmys hemma. Vi hörs snart! :)



Honey!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-02-14 16:46:01

Fin blogg, kollar värje dag :) kolla gärna på min www.malinastroom.blogg.se :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela