Marias & Marshmallows dagbok

Turkos eller grön?

Publicerad 2012-02-08 12:42:56 i Utrustning och shopping,

Något jag varit sugen på att köpa redan från första stund jag såg de är dessa schabrak. Älskar dom flashiga färgerna och passformen ser bra ut när man ser produktbilderna!

Hade tänkt att spara till ett sånt här schabrak men kan inte bestämma mig vilken färg jag tycker Malle passar bäst i.. Antingen det turkosa, eller det gröna har jag iaf kommit fram till då jag tror dom andra smälter in lite för mycket i Malles färg, han är ganska ljust brun och jag tror helt enkelt att det bara kommer se konstigt ut!

Nu skulle jag bli jätteglad om jag kunde få hjälp genom att fråga er, så nu.. Vilken färg tror ni skulle passa Malle bäst? Antingen turkos eller grön!


Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2012-02-08 15:18:06

Turkooos

Postat av: Emma

Publicerad 2012-02-08 18:03:09

Turkos! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela