Marias & Marshmallows dagbok

12/1 - Jogging i ridhuset

Publicerad 2012-01-12 22:24:01 i

Idag fick Malle gå ett lätt ridpass i ridhuset, kändes jättebra till en början, han var verkligen mjuk och fin i steget och sökte sig bra neråt på en gång! När det kom in en till häst som tränade vart det väldigt mycket smackningar och andra röster än bara min så då vart det lite kaos för både mig och Malle. Då gick det inte riktigt lika bra längre eftersom att det var mycket som störde.. Men helt okej nöjd ändå, han är så duktig min prins! ^^ ♥

Förresten så passade benskydden som jag köpte idag! Satt faktiskt bättre än båda dom som jag har sedan tidigare, superbra!



Finingen idag innan ridpasset! ♥

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-12 23:12:58

Åhhhh han är så söööööt! Kärlek till honom :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela