Marias & Marshmallows dagbok

Dag 9

Publicerad 2012-01-17 20:38:19 i

Mitt bästa hästminne.

Ååh, det är jag helt hundra på vad det är! Det är självklart när jag provred Malle och blev ägare till honom! Men jag har ett speciellt minne från provridningen som slår allt! Det var när jag hade provridit nästan klart och skulle rida ut en liten bit med hans förra ägare, Elvira. När vi hade ridit en bit fick jag prova att galoppera på honom utomhus, det inte Elvira hade berättat var att den sträckan vi skulle galoppera på var Malles galoppbacke och han fick alltid galoppera snabbt där, så jag fattade galopp och fick bara hänga på Malles fina, stora galopp helt enkelt, jag blev helt paff och det är något jag inte glömmer! ^^ Det var roligt samtidigt som jag blev helskraj eftersom att jag aldrig suttit på en häst som galopperat så fort, haha, bästa Malle! ♥

Kommentarer

Postat av: ERIKA

Publicerad 2012-01-20 07:45:57

vilken fin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela