Marias & Marshmallows dagbok

Detta visste ni inte om mig och Malle...

Publicerad 2012-01-04 21:02:02 i Malle och Maria ♥,

...några kul fakta om mig och Malleman!

• Malle äter riktiga människogodisar. Bubblizzar är det och det är dom blå/rosa flaskorna som är supersura! Han fick smaka på nån i våras och sedan bara fortsatte han äta av dom, haha. Dock har jag inte haft sånna någon mer gång men tror absolut att han skulle äta dom igen, haha!


(Klickbar)

• Jag har aldrig beställt hem några hästsaker från internet. Tycker dels att frakten blir himla dyr och när man har affärer i närheten känns det så onödigt, lika bra att åka dit och kunna se saken irl. innan man köper, lätt att det blir fel storlekar och sånt annars. Jag har ju också köpt saker på SIHS.

• Jag kan ingenting om design och header.. Något det skulle vara väldigt praktiskt om jag kunde lära mig, det är ju tråkigt att ha en header och design från blogg.se's alternativ så jag får alltid fråga min vänner om dom kan göra åt mig, även sätta in! Haha!

• I sommarhagen händer det att Malle inte vill komma in när man ska hämta honom, dock har det aldrig hänt när jag går i 'vinterhagen'. En rolig sak till är att han inte kommer när det regnar.. Då får han ifrån en och det är omöjligt att fånga honom, haha!



• Jag har inte sett någon av twilight-filmerna. Jag vet att jag är efter..! ;) (Ska ha maraton för mig själv någon dag i veckan så att jag kommer ifatt alla, hehe..)

Kommentarer

Postat av: Alwa

Publicerad 2012-01-04 21:30:58

Sv. Skulle aldrig använda en sadel UTAN att ha tagit ut sadelprovare ;) har tagit ut sadelprovare hur många gånger som helst men det finns inget som passar..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela