Marias & Marshmallows dagbok

Film och videobloggar

Publicerad 2012-01-10 14:15:00 i

Jag tänkte nu fråga er en simpel liten fråga som det hade varit kul om ni alla svarade på, så jag får veta lite blandade åsikter eller kanske bara ett rakt svar.

Jag tycker själv att det är jätteroligt att filma och lägga upp videobloggar när jag rider, eller att någon filmar när jag rider i ridhuset/paddocken. Så att ni också får hänga med på mina och Malles ridturer också, en liten bit iallafall.

Min fråga är nu - uppskattas detta av er? Tycker ni om att jag lägger upp filmer lite då och då, är det bra eller dåligt, ska jag lägga upp fler filmer eller kanske mindre? Ordet är ert, kommentera!



Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-01-10 19:07:54

Jag tycker att det är jätte kul när du gör det! :D<3

Postat av: Matilda

Publicerad 2012-01-10 20:31:57

Det uppskattas mycket, FLER FILMER! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela