Marias & Marshmallows dagbok

Filmtajm

Publicerad 2012-01-05 20:56:26 i Vardag,

Ikväll hade jag tänkt lite filmkväll med mig själv! Ska gå och se om jag hittar några bra filmer och sedan sätta igång ett par stycken. Lite maraton helt enkelt fast med olika filmer, synd att jag inte hade twilight-filmerna bara..

Förresten, det blir nog ingen bloggpaus.. Är så taggad på att blogga nu så det är väl bara att passa på medans man har jullov och fortfarande har tid till bloggen! (y)

Hörs imorgon igen, nu ska här ses på film! :)

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-05 23:27:07

Skulle vara as roligt om du kunde ge oss en utmaning!



http://tuvaosofia.blogg.se/2012/january/dags-for-en-utmaning.html



Kramis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela