Marias & Marshmallows dagbok

Höpåsar

Publicerad 2012-01-04 21:53:02 i Tankar och åsikter,

Jag skulle vilja ge en hiss till vanliga hederliga höpåsar! Speciellt lite exklusivare sådana.

Jag ska ta och köpa på mig några lite snyggare och exklusivare 'höpåsar' att ha med på tävlingar och träningar m.m, det är ju jätteskönt att slippa ha med massa småsaker löst och så glömmer man något hit och dit osv. Har man en stor kasse att stoppa det i blir det ju mycket lättare att få med sig precis allting!
Packar man dagen innan tävling och sedan har allting utanför skåpet i en enda hög finns det ju stor risk att man glömmer saker, har man allt i höpåsen finns det ingen risk att det händer. Håller ni med mig?

Det är även enligt mig smart att ha i skåpet om man vill att täcken och schabrak t. ex ska ta lite mindre plats och så, eller man kanske ska ta hem och tvätta något eller sälja. Helt enkelt en mycket praktisk pryl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela