Marias & Marshmallows dagbok

I morgon

Publicerad 2012-01-07 22:23:31 i Vardag,

Imorgon står larmet ställt på 8:00, ska försöka vända tillbaka på dygnet som jag har totalvänt på under jullovet.. Gå och lägga sig runt 02 och sen gå upp typ 11, inte bra! Så nu ska det göras något åt.

Jag ska försöka planera ihop en bra outfit inför träningen, ska bli så himla roligt! Det lutar åt det ljusblåa hållet, som vanligt..
Jag hade tänkt att åka ut till stallet runt 11 iallafall. Ska ju borsta och fixa extra nogrannt med Malle och verkligen inte stressa, ta en ordentlig framskrittning och framridning så att Malle verkligen får komma igång bra.
Sen efter träningen ska jag fixa allting i stallet, putsa och göra iordning Malle för natten, mys! ♥

Slänger nog in lite inlägg imorgon bitti och förbereder lite tidsinställda för dagen, så ni också har något att roa er med. ;) Godnatt, hörs imorgon!



Btw, intressant inlägg eller hur. Intresseklubben antecknar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela