Marias & Marshmallows dagbok

Lista

Publicerad 2012-01-09 12:33:16 i

Tänkte börja med en liten lista som kanske kan få igång motivationen och idéerna till blogginlägg just nu.. Har lite dåligt med idéer vilket leder till att motivationen försvinner! Nu ska jag väl kunna ta och komma igång iallafall. ;)

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första häst
Dag 3 - Det här finns i min rykt låda
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Min största rädsla
Dag 6 - Det här äter min häst varje dag
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Min hästs vardags outfit
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och din häst är stolt över som ni har gjort!

Börjar idag med första dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela