Marias & Marshmallows dagbok

Nattbloggning - Min dag

Publicerad 2012-01-14 00:18:53 i Vardag,

Hej på er!

Har varit rätt dålig på att uppdatera idag.. Tänkte berätta lite om min dag.

På förmiddagen var jag bara hemma, slappade lite och gjorde även iordning min hälsoblogg, fixade lite presentationer m.m så då stod bloggen ganska tom. Sen åkte jag ut till stallet efter lunch (som jag gjorde själv också) och där hjälpte jag till med insläppet av hästarna och sedan tömkörde Nicole Malle, tänkte berätta mer om det i ett annat inlägg senare!
När jag kom hem ifrån stallet hjälpte jag till lite i köket, fixade middagen och så då vi hade ganska bråttom iväg sen och även bakade en kakbotten till en efterrätt jag ska bjuda på imorgon. Sedan åt vi och efter det åkte jag och mamma iväg till stallet igen, vi hade kvällsfodringen och det sista pysslet med stallet, släcka osv. så det kom vi hem från för någon timme sedan.

Sedan dess har jag och mamma suttit och kollat lite hästsajter, mycket mysigt! Vi kollade bland annat på en arabuppfödning med jättefina araber och även lite webbshopar som jag visade mamma. Sedan kollade vi även på ett klipp från youtube som jag verkligen inte kan sluta skratta åt! Det är verkligen så kul om man har en lika rolig humor som jag har! ;)




Det är dock såå synd om pojken, han är verkligen panikslagen, haha! Sedan är det grov misshandel av struts på slutet vilket inte är lika roligt.. Men resten är kul, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela