Marias & Marshmallows dagbok

Skolångest?

Publicerad 2012-01-09 21:28:15 i

Börjar få lite smått skolångest inför imorgon.. Går redan första dagen efter vanligt schema och då går vi till halv 4, hur jobbigt? Idag har jag heller inte suttit mycket framför datorn, har mest umgåtts med min pappa och lillebror och varit i stallet fram tills ungefär 7, när jag kom hem åt jag ju såklart. Så nu sitter jag en kort stund här innan jag ska gå och lägga mig. Hade tänkt att skriva lite tidsinställda tills imorgon och kanske något enstaka till idag, hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och att vi hörs med mer uppdatering imorgon! Godnatt då. :)

Går ni i skolan? När börjar ni igen isåfall efter jullovet?



Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-10 11:43:38

Tjohoooo jag börjar imorgon :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela