Marias & Marshmallows dagbok

Smakprov från fotografering

Publicerad 2012-01-31 21:25:19 i

Jag fotade ju lite bilder i hagen på Malle precis när snön hade kommit. Jag hade nu tänkt att visa er dom men börjar med ett smakprov innan jag hunnit redigera och fixa till alla. Malle var en riktig fotomodell denna dagen, stod på berget och poserade riktigt snyggt! Min snygging

Förresten ska ni bara veta vilket fotosug jag fick här om dagen, närmare bestämt igår.. Vi gick en promenad på idrotten och det var alldeles underbart fint, skogen glittrade typ och solen sken, det hade omöjligen kunnat bli en perfektare dag att fota på! Buhu, så behövde man sitta i skolan, utan kamera..!

Här kommer iallafall smakprovet på världens snyggaste och bästa ponny! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela