Marias & Marshmallows dagbok

Svar på kommentar

Publicerad 2012-01-12 21:15:08 i Bloggen,

Fick en fråga av Emma men antar att det är många andra som också undrar detta, så jag drar upp det i ett inlägg.

Emma:
När kommer det en design & header till bloggen? :D Nyfiiken, hihi!

Svar: Såhär är det, jag har skickat in en beställning till en tjej som gör gratis bloggdesigner men hon verkar ha tagit en liten paus eller så, jag är nog heller inte först i beställning så det lär väl ta ett litet tag till iallafall.. Men det är påväg, det vet ni ju och nu vet ni ungefär också hur det ligger till. Jag är också nyfiken och jättesugen då blogglusten lite försvunnit utan header och design, ser så trist ut!

Men snart så! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela