Marias & Marshmallows dagbok

Tips

Publicerad 2012-01-29 22:22:56 i Tips och råd,

Ett tips jag hade tänkt att ge er är en hemsida denna gången. Den heter http://payandride.se och är en sida där man kan hitta pay and rider över hela landet, jättebra!

Det enda stället jag kände om innan jag hittade denna sidan var Runstens Pay n Jumper men nu vet jag så många fler och tanken är ju ändå att man ska kunna åka runt lite och träna på pay and jumper och inte på samma hela tiden, eller hur? ;)

Sidan visar heller inte bara träningstävlingar i hoppning utan även Pay and rider i dressyr, eller programridningar, något jag länge letat efter och velat åka på! Det enda man behöver göra på hemsidan är att skriva in det distrikt man tillhör och sedan kommer alla ridklubbar upp med både pay and rider och "jumper", haha.

Ett hett tips för er som inte visste om denna grymma sida! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela