Marias & Marshmallows dagbok

Wonderful day

Publicerad 2012-01-20 20:44:46 i

Ååh, hade en sån underbar dag i stallet igår! Jag vet inte riktigt vad det var, det var bara så underbart att bara vara där, ensam med Malle och ha en riktig mysdag! ♥
Började med att gå ut en sväng med Malle så att jag hann göra det innan det blev alldeles för mörkt. Jag gick en kort promenad på ungefär 20 minuter i skogen, Malle vart lite rädd av något ett par gånger men annars var han duttig, som vanligt! ^^
Gjorde sen höpåsar och mockade också, mockningen var helt hemsk! Var nästan tvungen att ta bort hela bädden men det blir mysigt och gosigt för Malle sen att sussa i.
Myste och borstade honom sen också, såklart! Bästa ponnyn!
Btw, av någon anledning hamnar all text utan mellanrum i mellan, även fast jag skriver med det.. Vet inte varför men vi hoppas att det försvinner snart..

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-21 11:40:36

Skriver du i Google Chrome? Chrome har en bugg som gör att mellanrummen i inläggen försvinner :)

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-01-22 15:02:40

Kan du blogga lite mera eller? Tycker det är ganska dålig uppdatering om jag ska vara ärlig... :(

Postat av: Filippa

Publicerad 2012-01-22 20:49:17

åh vad söt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela