Marias & Marshmallows dagbok

14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)

Publicerad 2012-07-16 15:41:25 i

Hm, det finns nog mycket saker jag gör otroligt många saker otroligt ofta men inte varje dag, t.ex. rider som jag gör väldigt ofta men inte varje dag.
 
Saker jag gör varje dag i alla fall är; är hos Malle, äter, dricker, sover, duschar, äter, pratar osv. sånna saker ni vet. Som är självklara att man gör. Sen skulle jag också tro att jag är inne på bloggen och facebook varje dag, hehe.
 
I stallet vardagsligen borstar jag Malle, gosar med han, mockar (inte sommaren såklart), packar höpåsar, fyller krafthinken och sånna saker.
 
Det är säkert några saker jag glömt som jag gör varje dag och när skolan är igång är det ju fler saker man gör varje dag som åka buss till exempel. Mer kommer jag nog inte på.. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: TeamGrys

Publicerad 2012-07-16 22:33:21

Hej kika gärna in på våran blogg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela