Marias & Marshmallows dagbok

30 dagar

Publicerad 2012-07-03 16:28:03 i Malle och Maria ♥,

 
 
 
Jag tänkte göra ett försök till att börja blogga igen, saknar det på sätt och vis lite. Nu har Malle fått sommarlov och ska vila på sommarbetet i drygt två veckor så därför har jag inga ridpass och inte så mycket idéer att skriva om. Därför tänkte jag ta lite hjälp av den här listan, som varar i 30 dagar. Hoppas ni tycker det blir lite intressant i alla fall och jag ska göra så många inlägg som inte har med det att göra också såklart.
 
Såhär ser listan ut:
1. En bild på favorithästen
2. När & varför jag började rida
3. Det här behöver jag träna mer på
4. Det här är jag bra på
5. Favoritbilder jag tagit
6. Alla hästar i stallet
7. En sak som aldrig får hända!
8. Min största rädsla inom ridsporten
9. Någon du skulle vela byta liv med för en dag, och varför?
10. 10 saker du inte visste om mig
11. En låt som påminner om en häst du älskar
12. Min favoritgren
13. Min högsta dröm
14. Saker du gör vardagligen (i stallet och till vardags)
15. Varför får hästar och ridning mig att må bra?
16. En bild som gör dig lycklig
17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg,ledsen och glad
18. En bild jag aldrig publicerat förut
19. Andra sporter jag hållt på med utöver ridning
20. Något jag vill göra
21. Någon jag vill träffa
22. Någon jag vill träffa igen
23. Hoppning eller dressyr?
24. Mitt motto
25. Någon jag träffar vardagligen
26. Vänner jag fått genom hästarna
27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år
28. Mina rosetter
29. En tävling jag minns
30. Mitt mål med ridning
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela