Marias & Marshmallows dagbok

8. Min största rädsla inom hästsporten

Publicerad 2012-07-10 17:19:00 i

Den här punkten är lite lik förra punkten, en sak som aldrig får hända.
 
Den saken som aldrig får hända, alltså att Malle skadar sig eller att vi går omkull och båda skadar sig är såklart min allra största rädsla inom hästsporten.
 
Förutom dessa saker är jag inte så rädd av mig i ridsporten, jag har varit lite rädd för hoppningen förut men det har blivit mycket bättre så det kan jag inte säga är en rädlsa längre! Annars är jag inte så rädd, jag tycker om när det går fort och är inte rädd för att Malle ska göra mig illa på marken då han är så otroligt snäll, min pärla! ♥
 
 
Både jag och Malle älskar att hoppa och galoppera ute i naturen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela