Marias & Marshmallows dagbok

Deep-shit

Publicerad 2012-07-05 19:17:04 i

Har nyss kommit hem från stallet. Jag kollade till Malle, fick plocka bort ett par fästingar och spraya på lite mygg/fästingspray också. Sen fick han massor med godis också, sötMalle! ♥
 
Jag orkade inte cykla hem direkt när jag hade kommit dit eftersom att det ändå är 8 km dit så jag stannade kvar ett tag, pratade lite med folk där och tittade på en träning också, sen åkte jag hem igen då jag började bli trött efter att ha suttit still, hehe! :)
 
Ikväll kommer ett känslo-inlägg som handlar om varför jag inte bloggade under några dagar, som ni säkert minns skrev jag att jag var väldigt ledsen. Ni kommer ikväll få veta lite mer angående det så håll utkik!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela